IRIM судалгааны хүрээлэн АНУ-ын Азийн сангийн захиалгаар Төрийн үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийн төвшин, цаашид төрийн үйлчилгээг иргэдэд ойртуулахад шаардлагатай алхамуудыг тодорхойлох судалгааг 3 сарын хугацаанд хийж гүйцэтгэлээ.
Судалгаанд оролцогчид өөрсдийн туршлагадаа үндэслээд төрийн үйлчилгээнд үнэлгээ өгсөн ба ихэвчлэн “сайн” ба “боломжийн” гэж үнэлсэн байна. Төрийн үйлчилгээг сайжруулах талаар олон санал, хүсэлт гаргасан бөгөөд эдгээрээс жишээ дурдвал:
Судалгааны үр дүнд суурилан төрөөс иргэдэд үзүүлж буй анхан шатны үйлчилгээг иргэдэд ойртуулах, сайжруулах ажлыг шат дараатай зохион байгуулах юм.
";}