Мэдээ мэдээлэл
Төрийн үйлчилгээний төвлөрлийг сааруулах талаар иргэдийн санаа бодлын судалгаа хэрэгжиж дууслаа
15/12/2017
Төрийн үйлчилгээний төвлөрлийг сааруулах талаар  иргэдийн санаа бодлын судалгаа хэрэгжиж дууслаа
a:3:{s:10:"short_desc";s:456:"IRIM судалгааны хүрээлэн АНУ-ын Азийн сангийн захиалгаар Төрийн үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийн төвшин, цаашид төрийн үйлчилгээг иргэдэд ойртуулахад шаардлагатай алхамуудыг тодорхойлох судалгааг 3 сарын хугацаанд хийж гүйцэтгэлээ. ";s:5:"image";s:19:"нэг цонх.jpg";s:4:"desc";s:1841:"

IRIM судалгааны хүрээлэн АНУ-ын Азийн сангийн захиалгаар Төрийн үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийн төвшин, цаашид төрийн үйлчилгээг иргэдэд ойртуулахад шаардлагатай алхамуудыг тодорхойлох судалгааг 3 сарын хугацаанд хийж гүйцэтгэлээ.

Судалгаанд оролцогчид өөрсдийн туршлагадаа үндэслээд төрийн үйлчилгээнд үнэлгээ өгсөн ба ихэвчлэн “сайн” ба “боломжийн” гэж үнэлсэн байна. Төрийн үйлчилгээг сайжруулах талаар олон санал, хүсэлт гаргасан бөгөөд эдгээрээс жишээ дурдвал:

  • Хүлээлгийн цагийг багасгах
  • Түргэн шуурхай байдлыг нэмэгдүүлэх
  • Нэг удаагийн ирэлтээр үйлчилгээгээ авдаг болох
  • Үйлчилгээний ажилтны харилцааны чадварыг сайжруулах
  • Интернет банкаар төлбөр төлөх боломж нэмэх
  • Ухаалаг гар утас, мобайл  аппликэйшн гэх зэрэг үйлчилгээг ашиглах боломж нэмэх гэжээ.

Судалгааны үр дүнд суурилан төрөөс иргэдэд үзүүлж буй анхан шатны үйлчилгээг иргэдэд ойртуулах, сайжруулах ажлыг шат дараатай зохион байгуулах юм.

";}